Gde?
Dok me jos drze emocije da napisem clanak. Nastavak sage Kefalo u inostranstvu, doduse moja "provala" kroz vrata drugiog sveta sada je bila ekskurzija  a ne studentsko putovanje Gimnazije Leskovac . No, želim da gradim brend, pa neka kefalo ostane. Znaci, ekskurzija na relaciji Budimpešta- Prag- Drezden mi je stosta urezala u secanje, kao recimo stres i nervozu, lepe trenutke pa opet malo nerzvoz i tako. Ma, bilo je lepo. :)
Nas 150-ak krećemo. Nas 149-ak se vraćamo- jer moj je duh tamo ostao, samo mi je telo sad u Srbiji. Moram da kažem, ljudi tamo pruzaju usluge razlicitog karaktera i mogu solidno da zarade. Nevezano za hotele, hranu i slicno- ljudi se odlicno snalaze da zarade novac. Dobro, mozda me  drzi euforija, viđao sam ja to i u Srbiji, ali ipak- čovek sedi na ulici, slikasprejom za grafite na listu i prodaje sliku- i to vrlo dobro- masa ljudi oko njega, pojedine slike i po 80 evra.

promašaj(ili na srpskom "epic fail")

Sedimo da klopamo u Budimpešti( nije gulaš) pojedemo (nema veze šta) i spremimo taman toliko love koliko nam treba da platimo racun ,kad tamo, racun na nas pojede- poslednja stavka je usluga koju smo dobili od konobara- i to dobro naplacuju- 16 % ili koliko god, dvocifreni neki broj, ali eto usluga tog coveka nas je iskostala i preznojila.

svaki grad nam nesto nudi-tropikarijum,Krizikova fontana

Krizikova fontana se nalazi u Pragu. Ona izvodi razlicite predstave na taj nacin sto uz muziku menja visinu i oblik vodoskoka uz pratece svetlosne efekte. ova kombinacije je ubitacna- dobija se predstava koja je toliko dinamicna i zanimljiva da ne postoji mogucnost  da koncentracija padne, jednostavno je zanimljiva. Program je vrlo bogat, cela predstava traje nekih 45 minuta (bar ona koju sam ja gledao), a to sto je sve na otvorenom čini doživljaj pod vedrim nebom impozantnim. Za mene, Minhen ima muzej tehnik, ono sto je  tajmuzej za Minhen to je za Prag ova fontana, a za Budimpeštu je to:

Tropikarijum Budimpešta iskustvo je neverovatno. Simulacija tropske klime sa  mnogo padavina pomesana sa autenticnim mirisima i neverovatno vodeno iskustvo- sjajna kombinacija. Dobro, ako ste čistunac mogu vas odvratiti mirisi ali ili ptice koje su slobodne i kojima se desi da vam ostave "poklon" na ramenu ali ipak je predivno. U jednom bazenu se nalaze ajkule i ribe i imate mogucnost da prođete ispod i kroz staklo gledate kao da se nalazite u vodi. Fenomenalno, a jos kad se doda cinjenica da ovo nije zooloski vrt nego da se ova, barem za mene, bioloska stanica nalazi u okviru trznog centra  onda vredi doći.
  

nastrane konotacije

Već sam pisao o bolesti konotacije u Kefalu. E pa epidemija je vladala i sada si niam nikako mogao da se obuzdam. Ali, obicno me neke vec poznate mi pesme zalude, kao na primer "A šta da radim ", znaci lepe pesmice, vec prepoznatljivog žanra. No,desilo se nešto što mi je promenilo konotaciju. Posto sam se ponasao luđe nego obicno, i svi su bili nekako iznenađeni zbog toga, i kad sam bio u pivnici i kad nisam, premda se nisam napio, svi su mi govorili  da sam pijan, i opisali me stihovima. I drugovi su mi pevali te stihove neprekidno i tako je nastala ta konotacija. Ovo mi je toliko oeležilo put i toliko me oduševilo da moram stih  da stavim u naslov:

pio ili ne pio, svakako sam pijan ja!

Eto ta pesma mi je obeležila druzenje, fantastican provod, gradove, slatkise, neprospavane noci. Malo mi je cudno da me bas ta pesma seca na ovaj put ali šta je-tu je, ne može uvek to da bude Sve još miriše na nju .

koji je grad najbolji za provod?

Prag. Jer ima sve- i  staro i novo, i matoro i mlado, tradicija  i moderno doba sudaraju se i po meni ga čine boljim od Budimpešte i Drezdena. Zajedno sa Minhenom ga slobodno linkujte za "najbolji provod" , neka bude novi najveci car ako znate o cemu se radi (ako ne- ima veze sa SEO, prvi za neku frazu na Google-u, kao sto mi je ambicija da za "pio ili ne pio svakako sam pijan ja" budem prvi u rezultatima ). Elem, skrecem sa teme. Dakle, i Drezden i Budimpesta su dobri, Prag mi je bio najblolji, ali sta kada vas...

prag razocara

Može da se desi da vas Prag razocara i izneveri, jer, to ide ovako: kad hocete nekome da preporučite da gleda "FRIENDS" vi mu ne kažete  da je serija fantasticna, da je jedna od najgledanijih, i da nece moci da doceka reklame kako bi popio malo vode i povratio se. Nego mu kazete: serija je ok, baci pogled ima par zgodnih devojaka. E tako je i sa Pragom- svuda samo zlatni Prag, turizam, najbolje pivo, građevine svih vrsta itd. Prag zaista jeste fascinantan  ali ako od njega ocekujete da  prestanete da dišete, to se nece dogoditi, zgrade ce vam postati kič, pivo u Pragu gorko, ljudi neljubazni. Poenta je da se ne nadate previše i onda ce doživljaj biti potpun. Tako sam ja stekao silne utiske o Drezdenu i Budimpešti. O svom doživljaju Minhena koji me je apsolutno iznenadio pisao sam u clanku Put u srediste znanja .



Leave a Reply.